Hry zdarma MMO a MMORPG hry

Recenze nejlepších her, které si můžete stáhnout zdarma

share-img

League of Legends je freewarová hra a především akční strategie, která nabízí možnost vstupu do magického a místy i bláznivého světa plného zajímavých postav. Rámcovou podstatou hry jsou dva proti sobě stojící týmy, přičemž právě ty jsi součástí jednoho z nich. Výhodou oproti jiným hrám je zde především fakt, že i malý řadový vojáček může pro celý tým hodně vykonat a leží na něm už od začátku velká odpovědnost. Každý útok je v League of Legends třeba patřičně plánovat, ve hře je velký prostor pro taktizování a nové či alternativní strategie. Žádný zápas není stejný jako předchozí a velké plus musíme League of Legends udělit i za výběr postav. Zvolit si totiž můžeš až z 90 různých typů, mezi které patří monstra, elfové, čarodějky či roboti.

button

Klady

• Hra je šířena zdarma.
  • Veliké množství postav a možnost hrdiny různě upravovat.
  • Pravidelná aktualizace.
  • Příjemná grafika.

Zápory

• Nepřehlednost hry.
  • Mnoho konkurentů, od kterých se League of Legends zase tak moc neliší.

Instalace League of Legends

League of Legends nelze hrát přímo v prohlížeči, a aby ses mohl pustit do akce, musíš si pro to nejdříve stáhnout klienta. Toho můžeš získat na oficiálním webu www.leagueoflegends.com. Po instalaci se rovněž musíš zaregistrovat. A jak jsou na tom systémové požadavky? Chce to minimálně CPU 2GHz, RAM 1 GB a grafickou kartu minimálně 512MB s podporou Shader version 2. 0 a DirectX 9. 0c. Operační systém bys měl mít přitom minimálně Windows XP a vyšší.

Herní strategie

Až si vybereš a přizpůsobíš jednu z mnoho nabízených postav, můžeš se v League of Legends dostat do centra dění – do bitvy, ve které proti sobě stojí dva znepřátelené týmy. Každý z nich je na opačném konci rozlehlé mapy a cílem je jak dobytí nepřátelského území, tak získání krystalu. Během celé bitvy máš na starosti pouze svého jedinečného hrdinu a krom toho, že bojuješ, získáváš také různé magické předměty s různou hodnou. Spolu s nimi potřebuješ také zlato, kterého nejvíce získáváš právě za zabíjení nepřátel. A k čemu ti vlastně ve válce takové zlato spolu s magickými předměty bude? Především k tomu, aby ses mohl dostat na vyšší level a různě vylepšovat svoji postavu s pomocí nevšedních vychytávek. Postupně můžeš dostáhnout vytvoření jedinečného hrdiny, který spolehlivě porazí každého v okolí.

Ovládání hry

League of Legends ovládáš především pomocí levého tlačítka myši, není na tom tedy nic složitého. Vybíráš přitom z nabídky postranních panelů a klikáš na určitá místa ve hře. Přesto ale není od věci vyzkoušení celého herního ovládání v začátečnickém tutoriálu, který ti představí – pomalu a srozumitelně – všechny herní prvky a funkce. Spustíš jej kliknutím na tlačítko „Play“ a následným výběrem možnosti „Tutoriál“ z Play Menu.

Herní módy

League of Legends se skládá z několika herních módů. Jsou to:

Tutoriál: